ח"כ יצחק פינדרוס על לכתו של מרן זצוק"ל: "תחושה קשה של יתמות"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ יצחק פינדרוס על לכתו של מרן זצוק"ל: "תחושה קשה של יתמות"

ח"כ יצחק פינדרוס אמר לאבי מימרן במהדורה המרכזית בעקבות לכתו של מרן שר התורה זצוק"ל: "כח התורה וההתמדה האדירה שלו במשך 94 שנה התנקז למוצא פיו וכל יהודי הרגיש את זה כשבא לקבל הכרעות גורליות. מאות אלפי אנשים נכנסו עם שאלות של חיים ומוות וקיבלו תשובה קצרצרה וידעת שזה מה שהתורה רוצה שתעשה וכל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על לכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי: "יש תחושה קשה של יתמות. הייתה לנו את הזכות להיות באותו החדר פעמים רבות והתחושה היא שיש מציאות חדשה וזה נגמר".

הוא הוסיף: "כח התורה וההתמדה האדירה שלו במשך 94 שנה התנקז למוצא פיו וכל יהודי הרגיש את זה כשבא לקבל הכרעות גורליות. מאות אלפי אנשים נכנסו עם שאלות של חיים ומוות וקיבלו תשובה קצרצרה וידעת שזה מה שהתורה רוצה שתעשה וכל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל".

עוד הוסיף פינדרוס: "גם אנחנו קטנים ולא יכולים להבין, יכולנו לראות ולדמיין. אין ספק שכל עם ישראל הרגיש את זה גם אתמול בלוויה. ראו את זה על השוטרים, המאבטחים והאנשים שהיו מסביב למיטה. כל אחד הרגיש חרדת קודש. האמת הזו יש לה את האור שלה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פינדרוס פינדרוס איייי